واگذاری کارت های جدید تلفن در مراکز مخابراتی
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده،شرکت مخابرات منطقه تهران به منظور دسترسی آسان شهروندان تهرانی جهت استفاده بهینه از تلفن همگانی در سطح شهر باید نسبت به تعویض کارت های قدیمی تلفن خود به کارت جدید و یا تهیه کارت های قابل شارژ تلفن همگانی مراکز مخابراتی اقدام نمایند.
واگذاری کارت های جدید تلفن در مراکز مخابراتی

گفتنی است مشترکین تلفن همگانی برای شارژ کارت تلفن خود می‌توانند از سه روش: مراجعه به مراکز مخابراتی، مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران و خرید شارژ از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #2020* استفاده کنند.

همان طور که می‌دانید، شرکت مخابرات ایران، به تازگی امکان شارژ کردن کارت تلفن عمومی را فراهم کرده است، یعنی کاربران تلفن‌های عمومی از این پس می‌توانند کارت‌های تلفن خود را به صورت دلخواه شارژ کنند و دیگر لازم نیست هر بار کارت تلفن جدید بخرند.

با توجه به اطلاعات کسب شده، کارت‌های تلفن همگانی که به نام شخص صادر می‌شود ، مشاهده کارکرد کارت تلفن، مسدودسازی کارت در صورت مفقودی یا خرابی، انتقال شارژ به کارت تلفن دیگر همان فرد و خرید شارژ برای کارت تلفن دوستان و آشنایان را امکان پذیر می‌کند.  

توجه داشته باشید کسانی که می‌خواهند از تلفن همگانی استفاده کنند باید ابتدا کارت‌های قدیمی تلفن همگانی خود را با کارت جدید قابل شارژ تعویض کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مخابرات ایران , تلفن همگانی , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: