فیسبوک سرویس GIPHY را تصاحب کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به اطلاعات به دست آمده شرکت فیسبوک در حال خرید وب سایت تولید و به اشتراک گذاری GIPHY است. در روز گذشته این شرکت اعلام کرد که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید این سرویس اینترنتی ۴۰۰ میلیون دلار مشخص شده است. در واقع فیسبوک سعی دارد با اضافه کردن این سرویس به پلتفرم‌های خود، استفاده از قابلیت GIF را در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام گسترده تر کند.
فیسبوک سرویس GIPHY را تصاحب کرد

به گفته فیسبوک، در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ترافیک سرویس GIPHY مربوط به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های این شرکت است و نیمی از این بخش، مربوط به اینستاگرام است؛ بنابراین سرمایه‌گذاری جدید فیسبوک منطقی به نظر می‌رسد. در این میان باید خاطرنشان کنیم که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متعددی از خدمات GIPHY بهره می‌برند و فیسبوک هم اعلام کرده این اپلیکیشن‌ها همچنان می‌توانند از امکانات GIPHY استفاده کنند. البته حالا که فیسبوک سرویس موردنظر را خریداری کرده، باید ببینیم این اپلیکیشن‌ها به استفاده از آن ادامه خواهند داد یا نه.

روی هم رفته به نظر می‌رسد حداقل تا آینده نزدیک قرار نیست رویکرد سرویس GIPHY با تغییر اساسی مواجه شود. اما از آنجایی که فیس‌بوک قصد دارد این سرویس را به طور گسترده با اکوسیستم خود یکپارچه کند، مطمئنا باید انتظار تغییراتی را داشته باشیم.

اگرچه فیسبوک در حال حاضر از API سرویس GIPHY برای واتس‌اپ، مسنجر، اینستاگرام و خود سایت فیسبوک استفاده می‌کند اما که حالا این سرویس تحت تملک فیسبوک قرار گرفته، قرار است به طور گسترده‌تری با اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌های فیسبوک یکپارچه شود. این شرکت در بیانیه خود نوشته: «با ترکیب اینستاگرام و GIPHY، پیدا کردن GIF ها و استیکرهای موردنظر برای استوری‌ها و دایرکت‌ها به کار راحت‌تری بدل می‌شود.»





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیسبوک , اینستاگرام , واتساپ ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: