واتساپ در میلیون گوشی همراه متوقف می شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارش های اعلام شده، شبکه اجتماعی واتساپ در جدیدترین خبر خود اعلام نمود، که از فوریه 2020 در بعضی از گوشی های تلفن همراه آیفون و اندروید غیر فعال می شود.
واتساپ در میلیون گوشی همراه متوقف می شود

اوایل سال جاری نیز واتساپ اعلام نمود که 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و حتی اگر چند میلیون نفر از آنها را از دست بدهد باز هم تعداد کاربران آن رقم خوبی است.نسخه iOS واتساپ نخستین بار در آگوست سال 2009 منتشر شد و کمی بعد یعنی در اکتبر 2010 نسخه اندروید آن از راه رسید.

در ادامه واتس اپ گفت: ما پیشنهاد میدهیم از جدیدترین iOS در دسترس برای گوشی هایتان استفاده کنید. همچنین اندرویدهایی که از مدل‌های قدیمی‌تر از 2.3.3 (اندرویدهای جینجربرد در 2010 به بازار آمدند) با عنوان اندروید ای جینجربرد استفاده می‌کنند هم دیگر تحت حمایت واتساپ نخواهند بود و هر که تلاش کند حساب جدیدی ایجاد کند یا حساب قبلی خود را با استفاده از اندرویدهای قدیمی تر تایید کند، بلاک خواهد شد.

واتس اپ توسط 2 شهروند آمریکایی با نام‌های  Brian Acton و Jan Koum ساخته شده است که آنها از کارمندان سابق شرکت یاهو بوده اند. واتس اپ قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌توان به ارسال پیام ، ارسال تصویر ، ارسال کلیپ و … اشاره کرد.

علاوه بر این توجه داشته باشید ویندوز فون هایی که سیستم عامل 8.1 یا بعد از آن را دارند هم همچنان واتساپ را در اختیار خواهند داشت.

واتس اپ در جدیدترین خبر خود اعلام کرد از ‌بتدای سال 2020 واتساپ دیگر در آیفون‌هایی که  iOS 8 یا قبل از آن را دارند و اندرویدهایی که از مدل های قدیمی تر از 2.3.3 هستند کار نخواهد کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , واتساپ , اینترنت wifi , اینترنت ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: