دریافت بسته اینترنت تا 100 گیگ با «دوشنبه سوری» اسفندماه 98
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، این شرکت به منظور احترام و افزایش رضایتمندی کاربران، در آخرین دوشنبه هر ماه با رائه هدایای با عنوان طرح دوشنبه سوری به استقبال آنها می رود که ارائه این طرح در آخرین ماه سال نیز ادامه دارد.
دریافت بسته اینترنت تا 100 گیگ با «دوشنبه سوری» اسفندماه 98

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سیم کارت 0912 و همچنین جهت خرید خط رند همراه اول اعتباری و دائمی این اپراتور می توانید به فروشگاه های اینترنتی همراه اول مراجعه نمائید.این شرکت جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی 0912، فروش اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول را نیز برای علاقه مندان ارائه کرده است.
در همین راستا دوشنبه سوری ماه جاری از ساعت 8 تا 17روز دوشنبه 26 اسفندماه برگزار می شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) بوده که استفاده از آن در روز سه شنبه 27 اسفندماه امکانپذیر است.
همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: