تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز با خانوارهای ایرانی توسط همراه اول رایگان شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، با شروع طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه  با ویروس کرونا، شرکت خدمات ارتباطی سیم کارت همراه اول در جهت مسئولیت اجتماعی، تماس 60 هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.
تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز با خانوارهای ایرانی توسط همراه اول رایگان شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول می توانند از طریق فروشگاه های آنلاین خریداری نمایند.

طبق این بیانیه، به منظور ایجاد امکان دورکاری بهورزان از یک سو و نیز اعتمادسازی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از سوی دیگر، سیم کارت همراه اول خود، بدون آشکار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت رایگان تماس بگیرند. به این ترتیب به جای شماره بهورزان، کلیه تماسهای مرتبط با پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا با شماره مورد تائید وزارت بهداشت (سرشماره 4030) برقرار خواهد شد

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، با شروع طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه  با ویروس کرونا، شرکت خدمات ارتباطی همراه اول در جهت مسئولیت اجتماعی، تماس 60 هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول می توانند از طریق فروشگاه های آنلاین خریداری نمایند.

طبق این بیانیه، به منظور ایجاد امکان دورکاری بهورزان از یک سو و نیز اعتمادسازی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از سوی دیگر،                                                                                                                                  همراه اول خود، بدون آشکار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت رایگان تماس بگیرند. به این ترتیب به جای شماره بهورزان، کلیه تماسهای مرتبط با پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا با شماره مورد تائید وزارت بهداشت (سرشماره 4030) برقرار خواهد شد.

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: