ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های در چند وقت اخیر (20 تیرماه 1394) شرکت خدمات ارتباطی همراه اول جهت ارتقاء سطح کیفیت سامانه مدیریت کاربران سیم کارت، خبر از امکان اختلال در بعضی خدمات های سیم کارت اعتباری و مشکلاتی در برقراری تماس و سرویس هایی مانند رومینگ بین الملل و اینترنت همراه داد. حال این شرکت اعلام نمود: در تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۹۴ یعنی ۲روز بعد از انتشار این خبر ، عملیات ارتقاء سامانه مدیریت کاربران اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شد.
ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

طبق گزارشی که اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ارائه کرده ، متخصصین و کارشناسان شرکت همراه اول توانستند فاز اول ارتقاء یافتن سامانه مدیریت مشترکان را که به کاربران اعتباری اختصاص داشت و یک عملیات فنی بود ، در کمترین زمان ممکن و بدون مشکل انجام دهند.

شرکت همراه اول برای کم شدن پیامدهای ناشی از این عملیات و همچنین جلب رضایت کاربران اعتباری همراه اول در هنگام اجرا شدن این عملیات ، امکاناتی را برای کاربران نظیر ارائه دادن دیتای رایگان اختصاص داده بود.

با انجام یافتن این پروژه بزرگ فناوری اطلاعات دسترسی کاربران اعتباری به تمامی سرویس ها آسان شده و از این به بعد سرویس های جدیدتر و متنوع تری به کاربران اپراتور همراه اول ارائه می شود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: