استفاده از اینترنت Wi-Fi برای کاربران همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در روزهای اخیر استفاده از اینترنت یکی از ملزومات زندگیروازنه افراد شده است. با این حال برخی از مراکز اصلی شهرهای بزرگ فاقد اینترنت هستند و مشترکین برای اتصال به شبکه اینترنت ناگزیر به استفاده از اینترنت سیم کارت خود هستند که با توجه به مشکلات موجود، راه حل مناسبی نمی باشد.مراکز خرید، شهر بازی ها، فروشگاه های زنجیره ای و هزاران مکان دیگر، محل هایی هستند که عدم وجود اینترنت پرسرعت در آنها حس می شود.
استفاده از اینترنت Wi-Fi برای کاربران همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند.

در این طرح مشترک بعد از ثبت نام اولیه و اتصال به شبکه وایرلس ، می تواند در تمامی محل های معرفی شده بدون نیاز به ثبت نام یا وارد کردن رمز عبور ، مجدد به شبکه متصل شود. همچنین در این طرح نیازی به خرید بسته های اینترنتی مجزا نیست و کاربران می توانند با خرید بسته های 3G یا GPRS از این سرویس استفاده نمایند.

شرکت همراه اول با ارائه یک ایده قصد دارد در نقاط شلوغ و پر تردد شهرها که نیاز اتصال به شبکه اینترنت در آنها وجود دارد به مشترکان خود اینترنت پرسرعت را به صورت Wi-Fi ارائه دهد. در این طرح مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند با روشن کردن سیستم Wi-Fi گوشی تلفن همراه خود ، به شبکه اینترنت همراه اول که به صورت پرسرعت می باشد متصل شوند. البته این سیستم فقط برای گوشی های با قابلیت وایرلس یا Wi-Fi می باشد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: