همراه اول بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود خود را تمدید کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، به دلیل استقبال مشترکین دائمی و اعتباری خود تصمیم گرفت طرح اینترنت نامحدود شبانه خود که را تا اطلاع ثانوی تمدید نماید.در واقعه کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی که بسته های اینترنت همراه با حجم 10 گیگبایت یا بیشتر دارند، می توانند از اینترنت نامحدود 3 تا 7 صبح استفاده نمایند.
همراه اول بسته اینترنت شبانه با حجم نامحدود خود را تمدید کرد

علاقه مندان جهت خرید خط رند همراه اول می توانند به مراکز  و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند و نسب به خرید شماره رند مورد نظر خود اقدام نمایند.

همراه اولی‌ها توجه داشته باشند که طرح اینترنت رایگان همراه اول به صورت خودکار برای کلیه مشترکینی که بسته اینترنت با حجم 10 گیگابایت یا بیشتر دارند فعال می‌شود و آنها دیگر نیازی به شماره‌گیری کد خاصی ندارند، حتی مشترکینی که از هریک از درگاه‌های فعال‌سازی مانند #1*، #10*، #100*، پیامک 8080، پیامک 10، وب‌سایت و اپلیکیشن "همراه من" و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.

توجه داشته باشید طرح اینترنت رایگان شبانه همراه اول شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می‌کنند نمی‌شود، همچنین منظور از بسته با حجم 10 گیگابایت یا بیشتر، تنها حجم روزانه بسته، فارغ از حجم شبانه آن می‌باشد.

طرح اینترنت شبانه رایگان همراه اول برای مشترکینی که بسته‌های اینترنت آلفا+، بسته ‌ای اینترنت همراهی، بسته‌های انارستان، بسته‌های ویژه مشترکین جدید با حجم بیش از 10 گیگابایت و بسته‌های اینترنتی شبانه محدود و نامحدود 2 تا 7 صبح (با حجم بیش از 10 گیگابایت) دارنند، فعال می‌شود و مشترکین سایر بسته‌های اینترنت که مشمول این طرح نمی‌شوند، می‌توانند با شماره‌گیری کد #22*1000* از سایر بسته‌های متنوع شبانه بهره‌مند شوند.

در صورتی که بسته اینترنتی شما قبل از ساعت 3 صبح یا بین بازه 3 تا 7 صبح تمام شود و بسته رزروی نداشته باشید، ترافیک اینترنت شما با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد. 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: