توسعه شبکه همراه اول در اصفهان
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده اخیر، در 2 مهرماه 1397 تعدادی از سایت های بازسازی شده و جدید همراه اول در استان اصفهان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی و گروهی از مدیران همراه اول، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مقامات و مدیران این استان به بهره‌برداری رسید.
توسعه شبکه همراه اول در اصفهان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

گفتنی است علاوه بر راه‌اندازی وای فای همراه اول در ورزشگاه نقش جهان، دو سایت با تمام تکنولوژی‌های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول به منظور افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی در سطح 107 شهر و 151 روستای استان با اعتبار 980 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علاوه بر این که 155 سایت نسل دو، 289 سایت نسل سه و 208 سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شدند، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز به عنوان اولین ورزشگاه در کشور، وای فای همراه اول با نام تجاری "وای فای اول"راه‌اندازی شد.

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , اینترنت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: