اپراتور همراه اول سامانه جدیدی برای خدمات اینترنتی راه اندازی کرده است
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی همراه اول، این شرکت در 11 خردادماه 1398 برای راحتی مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی خود در تمامی محصولات و خدمات همراه اول سامانه جدیدی را با عنوان سامانه دستوری #100* را راه اندازی نمود.

اپراتور همراه اول سامانه جدیدی برای خدمات اینترنتی راه اندازی کرده است

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اقساطی و همچنین سیم کارت ارزان همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های همراه اول مراجعه نمائید.

از آنجایی که ممکن است بسیاری  از مشترکین هنوز از این تغییر کدهای دستوری و یکپارچه شدن آن خبر نداشته باشند،  کاربران در صورت شماره‌گیری کد سابق عملا به روی صفحه #100* هدایت می‌شوند، سپس با ظاهر شدن صفحه #100* آلارمی بر صفحه مشترکان ظاهر می‌شود. در این آلارم به مشترکین اطلاع داده می‌شود که زین پس برای خرید بسته‌های جدید باید با این سامانه در تعامل باشند.

در ایران نیز چند سالی می‌شود که استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون کدهای USSD برای نقل و انتقالات مالی، پیگیری حساب، خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … در جهت انجام سر وقت، سریع و امن کارها رایج گردیده است، و از آنجایی که یکی از دغدغههای امروز اکثرا افراد انجام سریع و آسان کارها است اپراتورها همواره به دنبال ارائه راه‌های جدیدی برای راحتی کاربران خود می‌باشند.

در این سامانه کاربران می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری #1*100* وارد حساب شوند، سپس بسته‌های یکماهه را با #2*100* ببینند و با شماره گیری #4*100* به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

 پیش از این هر یک از طرح‌ها و بسته‌های همراه اول یک کد منحصربفرد داشته‌اند و از آنجایی که به خاطر سپردن این کدها و یادآوری آن کمی مشکل است، این اپراتور تصمیم گرفت با یکپارچه کردن کدهای ussd خود قدم بزرگی را در این راه بردارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: