۵۴۳ روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت اپراتور اول کشور
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتبطات سیار ایران،در 21 تیر ماه 1397 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی استان فارس، آیین افتتاح فاز یک پوشش اینترنت پر سرعت شبکه ۳G/۴G  همراه اول در روستاها، با راه اندازی ۲۳۰ سایت در ۵۴۳ روستا با مبلغ سرمایه گذاری ۹۳میلیارد تومان برگزار شد.
۵۴۳ روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت اپراتور اول کشور

در صورت تمایل به خرید سیم کارت ارزان اعتباری همراه اول و همچنین خط 0912 می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.

 همچنین به دستور وزیر ارتباطات، راه اندازی سایتهای نسل سه و چهار همراه اول در این استان در دو فاز دیگر  ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: ۵۷۶ روستا هم پیشتر از این امکانات برخوردار شده بودند و یک هزار و ۱۹۵ روستا نیز در برنامه توسعه امسال وزارت ارتباطات قرار دارد.
بر اساس این گزارش با بررسی های میدانی و گزارش های مردمی، مشترکین در روستاها و جاده هایی که شبکه نسل سه و چهار راه اندازی شده، از اینترنت پر سرعت همراه اول رضایت داشته اند.

در این مراسم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سفر نوروزی به استان فارس مقرر شد اتصال ۵۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت برقرار شود، گفت: امروز خوشحالیم که این وعده محقق شده است و تعداد ۵۶۹ روستا در دو ماهه اخیر به شبکه ۳G و ۴G پیوستند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: