سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،سومین کنگره بین المللی امام علی (ع) پژوهی که در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) با موضوع  فرهنگ صلح در اندیشه و سیره امام علی (ع)،بازخوانی گفتمان با رویکردی جهانی چالش امروز و طرحی برای فردا»، اپراتور همراه اول در جهت مسئولیت اجتماعی و حمایت مادی و معنوی این رخداد فرهنگی را اعلام نموده است.
سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول،میتوانند به مراکزخرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

این رویداد بزرگ علمی که از ٨ آبان ماه آغاز شده و تا ١٧ آبان ادامه دارد، فرصتی است برای بهره مندی از تلاش پژوهشی گسترده جمع کثیری از استادان، محققان و امام علی(ع) پژوهان در زمینه اندیشه و رفتار آن حضرت و در باب صلح و نیز ارج نهادن و تکریم اندیشمندان و پژوهشگران در عرصه امام علی(ع) پژوهی که در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) برگزار می شود.

براساس اظهارات رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مجموعاً ۱۸۰ مقاله به این کنگره بین المللی رسیده که از این تعداد، ۱۲۶ مقاله برای داوری ارسال شده است؛ همچنین در مجموع ٨ مقاله برگزیده شده که در میان آنها ۵ مقاله برگزیده داخلی و ۳ مقاله برگزیده خارجی هستند.

سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در حال برگزاری است.

همراه اول نیز به پاس گرامیداشت این رویداد ارزنده که با حضور مهمانانی از کشور‌های ایران، الجزایر، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، عراق، نیجریه، آلبانی و تونس درحال برگزاری است و همچنین عمل به رسالت مسوولیت اجتماعی خود، اقدام به حمایت از برگزاری این رویداد و معرفی جایزه جهانی امام علی(ع) کرده است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: