پخش بسته های اهدایی اپراتور اول بین دانش آموزان منطقه محروم گلستان
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی،مراسمی جهت اهدای بسته های کیف و نوشت افزارهمراه اول در بین دانش آموزان یکی از مناطق محروم استان گلستان مراوه تپه، با حضور گروهی از مسئولان استانی در مدرسه ابتدایی کمینه روستای قره قاشلی برگزار شد.
پخش بسته های اهدایی اپراتور اول بین دانش آموزان منطقه محروم گلستان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان (دائمی و اعتباری) همراه اول میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.

ضمنا این شرکت برای علاقه مندانی که قصد خرید خط های دائمی را دارند شرایطی را برای آنها فراهم نمود تا کاربران به صورت اقساط  بتوانند به راحتی صاحب خط های دائمی شوند.

وی شهرستان مراوه تپه را یکی از محروم ترین شهرستان های این استان عنوان کرد و گفت: هدف ما ساختن استان و کشوری آباد است و در این مسیر همه باید همراهی لازم را داشته باشند.

در این مراسم، در راستای مسوولیت اجتماعی همراه اول ۱۴۱۰ بسته کیف و نوشت افزار به دانش آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه اهدا کرد تا به شکل نمادین از ادامه راه مهمی که در آن قدم نهاده است، خبر دهد.

 

هادی حق شناس استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: قول ساخت یک دبیرستان ۱۲ کلاسه در روستاهای شهرستان مراوه تپه را از مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گیریم تا همراه اول بتواند خدمتی ماندگار در این منطقه انجام دهد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید خط ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: