مهم ترین نقطه قوت اپراتور همراه اول،تقویت ارتباط با دانشگاه ها است
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات ایران سیار ایران،رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی رمضانعلی سبحانی فرد در بازدید از سالن شرکت همراه اول در نمایشگاه تلکام 2017 اظهار نمود:مهم ترین نقطه قوت اپراتور همراه اول در تحقق شعار ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا قابل مشاهده بود و امضای تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه های گوناگون در این حیطه قابل تقدیر می باشد.
مهم ترین نقطه قوت اپراتور همراه اول،تقویت ارتباط با دانشگاه ها است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند .

سبحانی فر با اشاره به تغییراتی که در این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته دیده می شود، گفت: شرکت های ایرانی به این بلوغ رسیده اند که بدون حرکت به سمت سرویس های جدید و خدمات ارزش افزوده و جلب رضایتمندی مشتری نمی توانند در این بازار دوام بیاورند و به همین دلیل رویکرد حضور نمایشگاهی خود را تغییر داده اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام خاطرنشان کرد: این نمایشگاه میدان رقابت و محلی برای استفاده از تجربیات فعالان این حوزه است و با توجه به اینکه صنعت ارتباطات صنعتی پویا، جوان و نو است برگزاری تلکام می تواند رشد سریع و در حال تغییر این صنعت را به بهترین نحو، اطلاع رسانی کند.
رئیس کمیته مخابرات مجلس ادامه داد: از سوی دیگر همراه اول با ایجاد شرکت سرمایه گذاری، به سمت تجاری سازی و تولید انبوه در حوزه ارتباط با دانشگاه در حال حرکت است که رویکرد بسیار خوبی است.
 
وی با اشاره به اقدام تحسین برانگیز همراه اول در ایران تلکام ۲۰۱۷ مبنی بر تقویت ارتباط با دانشگاه ها گفت: امروز اگر بخواهیم به معنای واقعی اقتصاد دانش بنیان دست یابیم، باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه و شرکت های دانش بنیان را فراهم کنیم. 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: